
چالش و دغدغه ی صاحبان و طراحان وب، دغدغه ای که واقعن کننده ی اینکار را به چالش کشیده و هزینه و زمان زیادی را برای اکثر طراحان وب به بار می آورد و حتی در موارد قابل توجهی نتیجه مطلوب کسب نمیشود؛
ما اینجا نیومدیم که چالش ها و دغدغه ها را بازگو کنیم، چون گفتنش دردی دوا نمیکنه، باید چالش هارو رفع کنیم و به نتیجه ی مورد نظرمون برسیم؛
قبل هر چیز ابتدا ببینیم :
به بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو به جهت کسب رتبه ی عالی در نتایج جستجو، سئو | SEO گفته میشود، seo مخفف search engine optimization میباشد؛
به عبارت دیگر سئو در مفهوم وسیع، عمل ارجاع به یک چیز ( محصولات موجود در فروشگاه، اطلاعات، فایل ها و ... )، یعنی ذکر آن در یک سیستم است. در اینترنت، اصطلاح سئو برای تعریف عمل ثبت یک سایت در موتور جستجو یا دایرکتوری استفاده شده است. سئوی اینترنتی به سایت ها یا صفحات وب محدود نمی شود. همچنین میتوانیم به تصاویر، اسناد (doc , pdf , rar & ...)، ویدیوها، محصولات، مکانها یا حتی برنامهها ارجاع دهیم.
سئو الزاما یک مرحله نمایه سازی را طی می کند که طی آن یک پایگاه داده ایجاد می شود. بنابراین SEO عمل ثبت چیزی در پایگاه داده را نیز تعریف می کند تا بتوان آن را پیدا کرد.
در اینترنت، دو نوع سئو وجود دارد. به اصطلاح سئوی پولی یا حمایت شده ( SEA ) و به اصطلاح سئوی طبیعی یا ارگانیک ( SEO ). این دو عمل قوانین یکسان یا نیازهای یکسانی را برآورده نمی کنند.
یک استراتژی سئو برای یک وب سایت می تواند صرفا بر اساس سئوی طبیعی انجام شود یا در صورت لزوم می تواند این دو عمل را با هم ترکیب کند. از سوی دیگر، یک استراتژی سئو که فقط شامل تکنیک سئوی پولی است، در دراز مدت قابل اجرا نیست. سئوی طبیعی برای موفقیت و اثربخشی وب سایت شما ضروری است.
چون موضوع سئو بسیار گسترده میباشد، ادامه پست را در بلاگ سئو دنبال کنید ...
سئوی پولی ( حمایت شده یا همون تبلیغات در موتورهای جستجو و ... ) در حال حاضر انجام نمیدم، چون اعتقادی بهش ندارم.
کمترین زمان برای حصول نتیجه 6 ماه پس از پایان یافتن مراحل بالا میباشد.
به وب سایت من خوش آمدید ! با توجه به حجم گفتگوها ، امکان دارد پاسخگویی من به شما کمی طول بکشد، در هر صورت در نخستین فرصت پاسخگوی شما هستم. با سپاس مدیریت